Lieve Tarik Zahzah

Lieve Tarik,

Ik zag je net op tv. Je eiste zendtijd, want je wilde iedereen wat vertellen. Wat, dat had je op een briefje geschreven. Was je bang dat je zelf anders al die moeilijke woorden zou vergeten? Ik zat ondertussen al helemaal klaar voor het Journaal. Daarna zou ik ‘Wie is de Mol’ kijken. Maar nee, ik moest naar jou kijken. Je leek mij aardig. Aardig van het pad af. Ik werd wel een beetje afgeleid door je uiterlijk. Mooi pak. Maar die bril? Nee. Dat pistool met demper? Had je niet moeten doen.

Het pistool stond je gewoon niet zo goed. Het hing ietwat wat onhandig in je hand. Was het zwaar? Duurde het het je daarom allemaal te lang? Je leek behoorlijk opgelucht toen je de politie zag. Ja, daar schrok je wel een beetje van, hè? Dat is niet Oom Agent die de studio binnen stuiterde. Nee, deze mannen maakten indruk. Joh, wat hebben ze mooie, strakke nieuwe pakjes gekregen hè?! Je vroeg ook nog zo vriendelijk: ‘Wat komt u doen?’.

Luid en duidelijk klinkt het antwoord: ‘Laat je wapen vallen’. En pardoes, volkomen op commando, doe je dat. Het viel wel wat rommelig, hè? Het klonk ook niet ‘net als in de film’. Die teleurstelling in je ogen… Bummer! Kon je het maar even over doen. Zou je dan misschien alles anders doen? Zou je, in plaats van een beveiliger gijzelen,  je vrienden bellen? Niet naar het Media Park afreizen, maar naar het GGZ? Allemaal dingen die ik mij dan zomaar ineens afvraag.

Hé, maar Tarik, chapeau, je zendtijd heb je gekregen hoor! Ook de NOS zat voor de verandering eens  bovenop het nieuws. En ik heb een paar uur naar je gekeken, omdat er echt niks anders op tv was. Het schept een band. Op je Facebook zie ik dat één van je favoriete programma’s ‘Wie Is de Mol’ is. En Tarik, vriend… dan doe je dit?!  Misschien wou je iedereen bij de NOS vertellen dat je op Ohjahjoh?! gelezen had dat Rik de mol is? Maar jonguh… gast! Had één van je 98 denkbeeldige vriendjes dat niet even kunnen hacken dan? Ja toch?! En nu dan? Ik vind dat jij voor straf de herhaling niet mag zien…

 

Share

114 Comments

  1. sjon
    jan 30, 2015

    volgens mij stond er niet op dat briefje wat hij wou vertellen maar vooral wat de mensen bij de nos moesten doen cq zeggen. maar ok, daar gaat het niet om. waar het wel om gaat is dat dit een wel heer erg zwak stukje afzeikrethoriek is. jammer maar ok, ik had ook nog nooit van ohjajoh gehoord, nu wee ik ook gelijk waarom.

    Beantwoorden
    • Niels
      jan 30, 2015
    • jan 30, 2015
    • Theo
      jan 30, 2015

      Precies mijn gedachten… maar iedereen is een schrijver tegenwoordig. Beetje beter opletten en research zou niet misstaan.

      Beantwoorden
    • Gaat je niks aan
      jan 30, 2015
    • Cas
      jan 30, 2015

      In je artikel lijkt naar voren te komen dat je begrijpt dat deze jongen duidelijker erg in de war is. Vervolgens ga je er een beetje de draak mee steken zonder dat je echt grappig bent. Goed gedaan…..

      Beantwoorden
      • jan 31, 2015

        Of hij is danig in de war en dan heb je daar begrip voor of het is gewoon een eikel en dan zeik je hem af. Eén van de twee. Maar vaststellen dat ie in de war is en hem daarom afzeiken: dat is misselijkmakend.

        Beantwoorden
    • bamiemetheelveelkip
      jan 30, 2015

      volgesn mij wou die gewoon zeggen dat het ging sneeuwen

      Beantwoorden
    • Sander
      jan 30, 2015

      Je reactie past bij je naam

      Beantwoorden
    • nomail
      jan 30, 2015
    • A.K.
      jan 30, 2015

      Je hebt volkomen gelijk. Volgens mij is dit inderdaad niet wat op het briefje stond. Het is waarschijnlijk een beetje ironisch bedoeld. Weet je wat dat is? Ironie? Zoek maar even op, in een woordenboek. Zo te zien aan je totaal overbodige en ook compleet foute reactie heb je te veel tijd over. En als je dan “Ironie” gevonden hebt, zoek dan even naar “sarcasme”. Weet je gelijk hoe dit stukje bedoeld is.

      Beantwoorden
    • Rb
      jan 30, 2015

      +1, zon stukje schrijven moet je kunnen. De schrijver kan het niet

      Beantwoorden
    • patrick
      jan 31, 2015

      Ja neem het voor die gek op zulk moslim tuig hoort hier niet dus naar moslim land terug sturen en zijn simpatiezant vriendjes mee sturen

      Beantwoorden
      • Jerk
        jan 31, 2015

        zijn brief zat tenminste qua nederlands beter in elkaar als dit korte zinnetje dat jij hier hebt geschreven.WTF moslims schrijven beter nederlands als jij hahahahahahahaha

        Beantwoorden
        • bart
          jan 31, 2015

          als en dan… het blijft lastig… maar begin dan ook niet over andermans taalfouten 😉

          Beantwoorden
          • tobi
            jan 31, 2015

            Interpunctie ook, nietwaar Bart?
            Waarom neem je het überhaupt op voor IQ 55 paupervolk dat criminele handelingen direct aan de Moslims wilt hangen?

        • Luc
          feb 1, 2015

          dan jij

          Beantwoorden
      • Miss
        feb 1, 2015

        Hahaha kon het niet laten maar deze jongen is half Nederlands!!!! Jawel want zijn vader is een Egyptenaar en zijn moeder Annette 100% Hollands die een palmkwekerij runt… Hoe Hollands wil je het hebben?? Ken je feiten.. Ik keur het zeker niet goed wat hij heeft gedaan.. Vind ook erg voor zijn nabestaanden. Maar op nou te gaan brullen terug naar eigen land.. Laat weer zien hoe bekrompen mensen kunnen zijn.

        Beantwoorden
      • jemoeder
        feb 1, 2015

        Hij is zegmaar precies geen moslim. 50% Egypt zonder moslim geloof.

        Beantwoorden
    • jazeker
      jan 31, 2015

      Amen Sjon, dit soort onwetend geouwehoer haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Laat de ganzenveer maar liggen, Roelien, daar wordt iedereen beter van.

      Beantwoorden
    • jeboy
      jan 31, 2015
    • jan 31, 2015

      Ik heb echt medelijden met die arme jongen, en ik zei al gelijk die is in de war, hij was ook zo netjes.
      En net zo oud als mijn eigen zoon, heel erg!!!ook voor zijn ouders en broertjes.dus iemand hierom belachelijk maken is heeeeeel erg erg!!
      Ik hoop dat hij geholpen word en wens hem en zijn familie heel veel sterkte!!!

      Beantwoorden
    • ann
      feb 1, 2015

      Afzeiken is inderdaad ook makkelijk te doen als je het daadwerkelijke fragment/de gebeurtenis niet hebt gevolgd.
      Net zoals het nu heel makkelijk is om te stellen dat hij zijn zendtijd heeft gekregen, ookal is dat niet zo en hebben we met die keuze zelfs de beste bewijzen weg mogen gooien ten faveure aan dat we meteen testen of zijn dreigementen enigszins waar konden zijn.
      Maar chapeu, nu kan jij je tenminste als schrijver proberen te voelen, minkukel.

      Beantwoorden
    • feb 2, 2015

      Kan deze scheld grage Samantha weg gejokerd worden? Respect is te lastig voor sommige

      Beantwoorden
    • Luuk
      feb 17, 2015

      +1 Sjon

      Beantwoorden
  2. anonyme
    jan 30, 2015

    NOS heeft hier een stukje slecht acteerwerk afgeleverd…wat triester is, is dat er mensen intrappen. Mensen het is aan n jezelf om een rechtvaardige wereld achter te laten, niet de politiestaat die ze er nu van willen maken. Zoek er zelf eens naar, ons nieuws is propaganda. Geloof het of niet, we worden genaaid. Anonymous verteld dit al heel lang en brengt jullie het echte nieuws!

    Beantwoorden
    • Joker
      jan 30, 2015

      Anonyme, dus jij gelooft echt dat het allemaal acteerwerk is? Wel eens van PARANOIA gehoord? Wikipedia vermeld er het volgende over: Paranoia (Grieks: para, naast; nous, verstand), achtervolgingswaan of het syndroom van Kraepelin is een overmatige achterdocht.
      In pathologische vorm is paranoia het gevoel in de gaten gehouden, achtervolgd of bedreigd te worden, zonder dat zoiets daadwerkelijk het geval is. Paranoïde mensen verkeren bijvoorbeeld in de waan dat zij worden gevolgd, dat mensen ’s nachts in hun huis inbreken en rondlopen, dat er giftige gassen in hun huis worden gepompt door kwaadwillende buren, dat elektronische apparaten in hun huis informatie naar de overheid doorzenden of dat de politie voor de deur de wacht houdt. Ook houden zij er vaak complottheorieën op na. Ze hebben over het algemeen geen ziekte-inzicht. Hierdoor zien ze zelf in de regel geen heil in behandeling, zelfs als ze voor hun omgeving evident GEESTESZIEK zijn.

      Beantwoorden
      • Quincy
        jan 30, 2015

        Alleen de Telegraaf heeft het woord geesteziek gebruikt in een op het laatste moment geschreven stuk over het voorval (zal niet meer dan 3u na het hele voorval zijn geweest, gezien de krant nog gedrukt en gedistribueerd moest worden). Op een moment dat dergelijke informatie nog helemaal niet bekend was.. Het enige wat door mensen uit zijn omgeving is gezegd is dat hij zich bezig hield met complottheorieën, waarbij door het NOS werd verwezen naar een video van Tarik gebaseerd op inception, om het feit dat hij zich bezig hield met complottheorieen te onderbouwen. Daarbij was de redactie alleen even vergeten te melden dat die inception video een ALS bucketchallenge (iception) was waarbij hij opriep te doneren bij het ALS fonds. Aldus alweer twee gevallen waar de media foutieve informatie naar buiten brengt, wat de initiële reden was voor Tarik om daar naar binnen te lopen met een pistool: duidelijk maken dat mediakanalen regelmatig foutieve informatie verspreiden, informatie die nagenoeg altijd door het gros wordt gezien als waarheid. Dit zijn twee kleine, niet belangrijke gevallen hiervan, maar dat neemt niet weg dat in andere gevallen zulke “foutjes” kunnen leiden tot grootschalige veranderingen in de gang van zaken bij een bepaald conflict omdat mensen verkeerd geïnformeerd zijn en dergelijke informatie blindelings beschouwen als waarheid. En zelfs als de media later erkent dat er een fout is gemaakt, zal het herstellen hiervan nooit zo grootschalig gebeuren als het uitbrengen van het initiële niet kloppende nieuwsbericht, want hey, waarom zou je op een podium gaan staan om te zeggen dat je een fout hebt gemaakt wanneer je ook gewoon je kop omlaag kan hangen en zachtjes sorry kan mompelen. Begrijp me niet verkeerd, ergens naar binnen lopen met een pistool is wat mij betreft gewoon een terreuractie en moet worden bestraft, maar dat betekent niet dat je niet hoeft na te denken over wat de mogelijke beweegredenen zijn voor iemand die dit doet alvorens je je op basis van de berichtjes op Facebook van je (soms) achterlijke vriendjes uitlaat over de situatie. Ten slotte nog even over dit artikel, dit is gelijk de laatste keer dat ik een artikel van deze achterlijke computer ridder lees.

        Beantwoorden
        • A.K.
          jan 30, 2015

          Quincy,

          Geweldig. Nog voordat de politie en een heel leger van geestelijk werkers, psychologen en weet ik wat voor zielenknijpers hebben uitgevonden weet jij al wat deze idioot gedreven heeft. Razend knap zeg. “foutjes kunnen leiden tot grootschalige veranderingen in de gang van zaken”. Helemaal mee eens. Jouw conceptie was zo’n foutje denk ik.

          Beantwoorden
          • Quincy
            feb 1, 2015

            Ja goed verhaal, en ook heel goed dat je even hebt laten zien dat je weet hoe je conceptie schrijft in je zielige poging om me te beledigen. Je bent duidelijk net zo slim en bijdehand als de schrijver van dit artikel, goed zo! Hou dat vast, je zal er vast veel mee bereiken. Om terug te komen op hetgeen dat je zei voordat je compleet in niveau daalde: Het terugkerende thema dat centraal staat in de meeste complottheorieën is de misleiding van de bevolking (overheden en instanties die waarheden van gebeurtenissen verbergen voor Jan Modaal), nagenoeg in elke situatie door middel van het beïnvloeden van media kanalen. Daarnaast de link met de hackers (bijv. Anonymous en hun oproep aan Obama om te stoppen met liegen), het feit dat NOS het doelwit is en hij het heeft over dat hij het over “grote wereldzaken” zou gaan hebben in zijn speech, zijn voor mij redenen om te denken dat zijn beweegredenen hierop gebaseerd zijn. Misschien te voorbarig, we gaan het zien. Wat betreft zijn mentale conditie heb ik geen idee, en het stellen van een diagnose laat ik dan ook vooral liever over aan mensen die erin gespecialiseerd zijn, maar hierover heb ik ook geen uitspraken gedaan. Hoe stom je mijn ideeën hierover klaarblijkelijk vindt, ze zijn in elk geval verder doordacht dan jouw “gevatte” grappen.

  3. Florence
    jan 30, 2015

    Ik begrijp de beladen onderliggende synische boodschap in het bovenstaande artikel, maar ik ben angstig dat dit aanzet tot haat bij een volgend persoon die zich geroepen gaat voelen door acties zoals de man met pistool in kwestie. Haat zet aan tot haat en meer aandacht en beladen reacties werken juist tegen hetgeen wat je wil bereiken. Mijn mening over deze media aandacht is schrikbarend. Ik ben juist dankbaar dat in deze situatie iedereen gisteravond veilig thuis is gekomen en ik hoop dat niemand het in zijn hoofd haalt om een soort gelijke actie in gang te zetten. -just a voice in the world

    Beantwoorden
    • Maria
      jan 31, 2015

      Wijze woorden Florence.

      Persoonlijk denk ik ook dat de hype omtrent dit onderwerp doordraaft. Ik snap dat mensen in eerste instantie geschrokken zijn vanwege recente gebeurtenissen in het buitenland, maar deze bleek daar geen relatie tot te hebben. Ik kan de mening van hen die de complot-theorieën aanhangen, dan ook wel enigszins begrijpen. Media blijft er immers over doorzagen alsof we te maken hadden met eenzelfde voorval als in Parijs (als voorbeeld) terwijl we hier slechts helden kunnen waarnemen die een verwarde situatie tot een situatie zonder slachtoffers hebben bewerkstelligd. Ik wil ook niet verder gaan dan dat.

      De situatie mag wat mij betreft nu ook met rust gelaten worden. De slachtoffers krijgen slachtofferhulp en de dader hoop ik ook de noodzakelijke psychische hulp.
      Ik zie eveneens geen noodzaak in het optillen van deze zaak tot een panieksituatie of een sketch, waarmee meer achterdocht en haat wordt gezaaid.

      Een andere “voice in the world” die steeds vaker geestelijk vermoeid wordt van het dagelijkse nieuws.

      Beantwoorden
  4. Angelique
    jan 30, 2015

    Wat een nare commentaar en een kut toontje die je gebruikt in je stuk. Ergelijk gewoon 😉 ik ben wel benieuwd naar zijn bedoelingen van zn actie. Dus Tarik mijn aandacht heb je!

    Beantwoorden
    • kjh
      jan 31, 2015

      Hehe, de eerste die ik hoor ”zeggen” dat ze ook benieuwd is naar de bedoelingen..
      En inderdaad, wat een verdomd kutartikel is dit.. Met dat ‘vriend’ enzo.. Niet stoer, niet grappig. Ga zelf lkkr naar GGZ

      Beantwoorden
  5. Barbara
    jan 30, 2015

    Bah, wat een typisch Nederlandse reactie: meteen belachelijk maken, zonder je eerst af te vragen hoe deze jongen tot zijn daad is gekomen. Hij was pas 19, duidelijk in de war en wellicht zelfs psychotisch (wat een verschrikkelijke ‘state-of-mind’ is); ik heb al ergens gelezen dat zijn ouders zijn omgekomen bij de MH17-ramp.

    Beantwoorden
    • Camilla
      jan 30, 2015

      Dat laatste is sowieso onzin.

      Beantwoorden
  6. Mieke
    jan 30, 2015

    Erg gelachen om dit stukje. Leuke site trouwens. Ik ga jullie volgen.

    Beantwoorden
    • jan 30, 2015

      je lacht mensen uit denk je dat dat leuk is! misschien had hij wel een bedoeling om voor mensen op te komen ! Weet jij veel ! Denk na voordat je wat zegt !

      Beantwoorden
  7. esther
    jan 30, 2015

    O nu mag het ineens niet belachelijk worden gemaakt.? Omdat het geen Islam actie is oid? Nou ik snap best dat die jongen niet helemaal gezond is op dit moment. en als het waar is dat hij zijn ouders verloren heeft dan begrijp ik ook misschien best dat ie in de war is. Wellicht is het een heeele grote schreeuw om aandacht..in plaats van zelfmoord plegen zeg maar wat mislukt..Misschien kreeg hij wel geen hulp en heeft hij door zijn labielitiet ergens ingestort metn anderen en was hij een meewerkend slachtoffer (als het toch groter blijkt) .En ja ik ben supernieuwschierig wat hij te vertellen had want er klopt heeel veel niet Maar dat hij had hij in ons land van ZOGENAAMDE!!! vrij meningsuiting toch iets heel anders moet aanpakken. En daarom vind ik dit best erg leuk om te lezen. (als je zijn filmpje zag op zijn facebook wat gisteren werd getoond bij RTL Late Night dan kun je al zien dat er iets niet helemaal in de haak is.

    Beantwoorden
    • jan 30, 2015

      Hahahahaha, jouw reactie en je bronvermelding is RTL-latenight, ik denk dat de ironie van deze jongen is dat hij juist mensjes als jij iets nieuws wilde leren. En dan echt nieuws, niet dat slappe aftreksel wat jij nu dagelijks gretig doorslikt als de zaadlozing van je man.

      Beantwoorden
    • 15-jarigmeisje
      jan 30, 2015

      Stel dat hij echt een aanslag had willen plegen, zou hij dan een echt geweer/pistool hebben of een namaak, zou hij zo koeltjes reageren op de politie of juist wegvluchten? En waarom zijn er zulke goede beelden van deze ‘overval’ in een ongebruikte studio? Vraag je eerst een paar dingen af voor je iets beoordeeld! In deze wereld word er meer voor je achtergehouden dan je zou durven denken. En dat vind ik verschrikkelijk. In mijn klas worden er vervelende opmerkingen gemaakt over Marokkanen en moslims (Ik ben zelf Marokkaans en moslim) en men accepteert niet wat ik te zeggen heb. Ik bedoel alleen omdat er radicale groepen zijn betekent niet dat iedereen zo is. Ik haat I.S. en ALLE andere radicale groepen! Ze verspreiden haat en verderf. Ze gebruiken de islam als middel om de macht te grijpen. Het is de islam zelf niet! Zij misbruiken het. Het enige wat ik hoop is dat mensen hun meningen niet laten voorkauwen door anderen, en dat er misschien een dag komt dat niemand meer bang hoeft te zijn, dat niemand aan honger of pijn lijd en dat er vrede is. Maar eerst zullen we bij onszelf moeten beginnen als we iets willen veranderen.

      Beantwoorden
      • A.K.
        feb 1, 2015

        Dus jij bent moslim, en je zegt dat je IS haat. Vindt je het niet gek dat je zo’n beetje de enige bent die dat zegt? Ik bedoel, als er ergens iets gebeurt dat veroorzaakt is door islamdebielen, dan hoor je alleen normale mensen hierover. NOOIT een andere moslim die in het openbaar de zaak afkeurt. Terwijl er volgens mij, toch genoeg normaal denkende moslims zijn. Waarom worden dit soort fanaten niet teruggefloten door hun eigen soort?
        Ik vindt het stukje over de idioot Tarik geweldig geschreven en ik hoop nog veel van dit soort commentaren op deze site te vinden. Hoe meer je dit soort idioten afzeikt, hoe meer er zullen terugschrikken voor dit soort acties. Dit soort mannekes is namelijk heel snel op hun pikkie getrapt en kunnen de schande van dit soort idiootverklaringen niet aan. Misschien had hij wel gehoopt op een kogel op de juiste plek. Dan was hij in de moslimwereld opeens een held geweest. Nu is hij gewoon een loser. En velen vinden nu dat hij geholpen moet worden. Ik persoonlijk vindt het jammer dat hij niet is afgeschoten. Laat iedereen maar zien wat je doet met terroristen. Dan weten ze ook dat ze er niks mee verdienen.

        Beantwoorden
  8. Eenwakkerpersoon
    jan 30, 2015

    Jeetje wat een domme naïeve lompe artikel over Tarik. Dat jij je ook al zo laat mee sleuren door de media, onbegrijpelijk.
    Mensen deze jongen eiste zendtijd omdat hij ons, de burgers iets moest vertellen. Neeee maar jullie horen liever propaganda en verhalen over denkbeeldige terrorisme. Denk zelf na en laat de media niet jouw mening bepalen. Ze hadden de hele avond/nacht nodig om ons mee te geven dat het ow zo vreselijk was. Tarik kon ook gewoon iedereen neerknallen he, dat was verschrikkelijk geweest ja. Dit?! Nee deze jongen stond daar voor jullie!! Niet voor eigen belang. Denk maar is na voordat je zo een achterlijk artikel schrijft

    Beantwoorden
    • Aap
      jan 30, 2015
    • SommigeMensen
      jan 30, 2015

      Dus jij denkt dat de ‘gegijzelde’, voor zover het een gijzeling was, geen trauma aan dit kan overhouden?
      Dan ben je namelijk wel erg naïef.

      Beantwoorden
    • Cersei
      jan 30, 2015

      Hij stond er voor ons? Yeah right. Want hij had zijn boodschap natuurlijk niet via:

      – Twitter
      – Facebook
      – een eigen blog
      – Youtube

      etc. kunnen delen? Zonder mensen een trauma te bezorgen?

      Beantwoorden
  9. Tina
    jan 30, 2015

    Sorry mensen maar deze man is volledig van zijn pad,triest dat hij nu zo uitgebreid in beeld moest komen.Het is niet goed te praten wat hij heeft gedaan,maar heeft de boel hier wel weer even op scherp gezet,dat is het enige positieve wat eruit gehaald kan worden.Ik hoop dat hij nu wel goede begeleiding krijgt want dat is hard nodig.

    Beantwoorden
  10. rob
    jan 30, 2015

    feit is dat niemand weet wat hij wilde zeggen, en waarom. dus allen, lul niet.

    Beantwoorden
    • Kakka
      jan 30, 2015

      klopt, vind ik ook wel jammer ,misschien is /was het wel belangrijk!

      Beantwoorden
  11. Trudy
    jan 30, 2015

    Ik heb zo’n probleem met alle media aandacht de k….zakken krijgen.
    Al die geesteszieke mensen kikken hierop en worden mijn inziens, hierdoor beloond en aangemoedigd.
    Gisteravond heeft hij op alle netten ieder half uur AANDACHT gekregen.
    Ben ik de enige die dit ziet en dit absurd vind???
    I. S krijgt ook alle aandacht die ze willen, het maakt mij zo boos.
    Kom allemaal in opstand en laat de media weten dat we de melk ( oeverloos herhalen en over analiseren) verslaggeving niet meer pikken.
    Het is nog erger dan ramptoerisme en moedigd alleen maar aan.

    Beantwoorden
  12. emile
    jan 30, 2015

    Ik had ook graag gehoord wat hij te zeggen had. Het stuk hierboven is van een ongelooflijk afzeik niveau. En benadrukt alleen maar de onnozelheid van de schrijver.
    Die jongen was absoluut niet dom. De manier waarop hij aandacht claimde was echt niet goed. Maar wel mee eens dat wij door de politiek behoorlijk achterlijk gehouden worden. Daarom was ik wel benieuwd naar de boodschap. Ben bang dat alles weer in de doofpot verdwijnt, en dat op een manier zoals de schrijver van het stuk ook al zijn best doet om maar niet te hoeven geloven in wat er gezegd zou kunnen worden. Struisvogel !!!

    Beantwoorden
  13. jan 30, 2015

    Walgelijk dit.. denk nou eens na voor je zoiets schrijft. “Omdat er echt niks anders op tv was.” Hallo?! Public enemies.. Veronica.. 20.30..

    Beantwoorden
  14. Lex
    jan 30, 2015

    Ik vraag me toch wel af waarom de camera’s draaiden in een lege studio.

    Beantwoorden
  15. Mart
    jan 30, 2015

    Wat een dom en kortzichtig artikel.

    Beantwoorden
  16. Pete
    jan 30, 2015

    – Adios! Schelden met ziekten heeft je mama je vast niet geleerd. Ractie verwijderd. De redactie –

    Beantwoorden
    • Nic
      jan 30, 2015

      Nee. Jouw stukje tekst is anders van hoogstaand niveau.. Schelden en MBO’ers naar beneden halen. Erg volwassen van je. Chapeau!

      Beantwoorden
  17. dannyn
    jan 30, 2015

    Lex als je het gewoon had gevolgd gisteren dan weet je dat de technicus de camera had aangezet. Begin ook moe te worden van al die complottheorieën. Dit was gewoon een randdebiel die graag even wat aandacht wou. Of zullen we met zn alle gewoon Amerika de schuld geven? En mensen die over dit stukje lopen te zeuren….. tis satire mensen satire

    Beantwoorden
  18. Max
    jan 30, 2015

    Wat een lui stuk dit. Misschien is werken bij De Telegraaf iets voor jou? Idioot.

    Beantwoorden
  19. Bob
    jan 30, 2015

    Hij zei niet “Wat komt u doen”, hij zei “Wat gaat u doen” tegen zijn gegijzelde omdat hij weg liep. En “U” is alleen met een hoofdletter als het over God gaat. Kijk, ik kan ook makkelijk afzeiken. Slechtse artikel ooit dit, eerste en laatste keer dat ik op ohjajoh.nl zit.

    Beantwoorden
  20. jetske
    jan 30, 2015

    Nou Tarik zag er zo netjes uit, ik dacht dat er een spectaculair huwelijksaanzoek voor zijn vriendin zou komen, maar toen kwamen die boze agenten.

    Beantwoorden
  21. dannyn
    jan 30, 2015

    Pete de opmerking van jou getuigt van een hoge opleiding?

    Beantwoorden
  22. Kees
    jan 30, 2015

    Steek er maar weer de draak mee..

    Beantwoorden
  23. Henk
    jan 30, 2015

    Wat een zeikstuk. Je hebt er duidelijk niks van begrepen.

    Beantwoorden
  24. William
    jan 30, 2015

    Ik heb werkelijk nog nooit zo iets belachelijk slechts gelezen. Als je überhaupt zo’n artikel kan schrijven dan ben je te triest voor woorden. Ik hoop dat je in de toekomst nog wat mag leren van je onzinnige stukjes.

    Beantwoorden
  25. elly
    jan 30, 2015

    En bedankt voor zo’n de hele opmerking. Leuk om te lezen. Waarom moeten mensen altijd de ziekte kanker zo te pas en te on pas gebruiken. Ik vecht tegen deze ziekte. Ik denk dat er weinig in je hoofd moet zitten om zo’n domme opmerking te kunnen maken. Dat mensen zich gedragen zoals ze doen, zoals deze Tarik, daar zal een verhaal achter zitten. Dat kun je wel of niet beoordele en veroordelen, maar daar hoeft de ziekte kanker niet bij gebruikt te worden. Erg minderwaardig naar mensen toe die aan deze ziekte leiden.

    Beantwoorden
  26. nuchterheid
    jan 30, 2015

    Ik geloof niet dat deze jongen dom was. Ik weet niet of hij in de war was ( hij leek uiterst kalm ) of een mental breakdown had door zijn prive omstandigheden. Ik weet niet of hij nu echt wat te melden had of ons wilde wijzen op zaken die menigeen al weet, nml dat media en corporate belangen ergo politiek te diep verstrengeld zijn om echt onafhankelijk nieuws te kunnen berichten. Ik weet niet of het feit dat hij christen is, het nu maakt dat hij niet als terrorist geframed wordt. Ook weet ik niet of het feit dat media te vaak gefaald heeft en daarvoor is exposed, de reden is de complotdenkers tegenwoordig over de schreef gaan en overal false flags zien. Wat ik wel weet is dat de andere kant van de medialle is dat journalisten te weinig vragen stellen over zaken die mensen terecht in twijfel trekken ( mede doordat social media tegenwoordig sneller is dan journalisten en vaak genoeg relavant bewijsmateriaal levert om in elk geval het antwoord te willen achterhalen ), ook weet ik dat nu meer dan ooit burgers klakkeloos aannemen dat door media wordt verteld en dat is een machtig wapen. En wat ik in elk geval zeker weet is dat dit stuk niets toevoegd en meer lijkt op het establishen van de schrijvers’ eigen vorm van slechte humor

    Beantwoorden
  27. JP
    jan 30, 2015

    Tarik`s uitzending.

    We kunnen hier van alles neerzetten, maar triest is het wel. Hij wachtte op een reactie dat hij op TV was, via zijn oor ( tje). Had hij toch stemmen? Die zijn daad bevestigen moesten en af lieten weten? Hij wilde uitzendtijd? Ik dacht: Is dat tijd die je doet met een uitzendbaan? De ex militair met wie ik sprak dacht aan; “uitzending” naar een buitenland en hij dus zo een open sollicitatie deed? De man met de blonde kuif, weet ff niet goed hoe zijn club heet, zal het ook wel weer over uit zenden hebben, daar heeft hij vaker de mond vol van, omdat volgens zijn ‘geheime informatie” Nederland vol is. Wat toch niet zo bleek te zijn, want deze vriendelijke toch wel jonge man, kwam op mij niet echt gewelddadig over. Ja het is een feit dat hij met een ( nep) wapen binnenkwam, dat doe je niet dat moet echt zijn of helemaal niet. Het geheel leek wel iets van een brandoefening van de EHBO incl.de BHV ers die de werknemers evacueren. Zijn gesprek met de beveiliger, waarbij Tarik vroeg of de beveiliger wilde blijven en de beveiliger ze: Dat hij graag naar huis en zijn kind een wilde, beloofde Tarik hem niets te doen, hij wilde dit wel bevestigen met een handdruk. Op mij maakt hij een sympathieke indruk. Heel anders dan de man uit Noorwegen, die van dat eiland een onbewoond eiland wilde maken of die ene die er voor zorgde dat we geen fortuin meer hebben ( Heb het niet over het kabinet), de man die van Gogh naar de andere wereld hielp. Nee, Tarik, is niet de handigste, niet de gewelddadigste, heeft wat sympathieks, misschien ook een psychologisch probleem en een psychose en ja als dit kabinet verder gaat, zoals het de laatste tijd doet met, wajong,ers, wmo, pgb, sociale werkvoorzieningen, dan denk ik dat er velen van deze jongens tot vreemde daden komen. Alleen hebben ze dan Nederlandse namen zoal Jan J. of Gijsbert S, Maaike, v.d G, Geraldine K. etc.

    Dit zijn mijn gedachten erover.
    JP

    Beantwoorden
  28. 15-jarigmeisje
    jan 30, 2015

    Stel dat hij echt een aanslag had willen plegen, zou hij dan een echt geweer/pistool hebben of een namaak, zou hij zo koeltjes reageren op de politie of juist wegvluchten? En waarom zijn er zulke goede beelden van deze ‘overval’ in een ongebruikte studio? Vraag je eerst een paar dingen af voor je iets beoordeeld! In deze wereld word er meer voor je achtergehouden dan je zou durven denken. En dat vind ik verschrikkelijk. In mijn klas worden er vervelende opmerkingen gemaakt over Marokkanen en moslims (Ik ben zelf Marokkaans en moslim) en men accepteert niet wat ik te zeggen heb. Ik bedoel alleen omdat er radicale groepen zijn betekent niet dat iedereen zo is. Ik haat I.S. en ALLE andere radicale groepen! Ze verspreiden haat en verderf. Ze gebruiken de islam als middel om de macht te grijpen. Het is de islam zelf niet! Zij misbruiken het. Het enige wat ik hoop is dat mensen hun meningen niet laten voorkauwen door anderen, en dat er misschien een dag komt dat niemand meer bang hoeft te zijn, dat niemand aan honger of pijn lijd en dat er vrede is. Maar eerst zullen we bij onszelf moeten beginnen als we iets willen veranderen.

    Beantwoorden
  29. Remigius
    jan 30, 2015

    Hehjajoh! Laten we vooral even allemaal hartelijk lachen om Tarik. Die arme jongen is volkomen van het padje af, dat zie je toch zo? Warrig pratend over grote complotten, duidelijk niet lekker in de bol. Het is vooral een triest verhaal, over een trieste persoon, die hulp nodig heeft maar die kennelijk niet (op tijd) heeft kunnen vinden. Zo gaan die dingen in ons prachtland. Zullen we hem nu maar weer gewoon met rust laten? Kan die gaan werken aan zijn herstel en resocialisatie. Misschien dat het internet hem vergeet en vindt hij op een dag weer een waardig plekje in ons midden.

    Beantwoorden
  30. Erik S.
    jan 30, 2015

    Ik denk als er iemand BOE! had geroepen, dat de beste Tarik in z`n broek had geplast….! 😉

    Beantwoorden
  31. jan 30, 2015

    Wat een stel azijnzeikers hierboven. Leuk stukje.

    Beantwoorden
  32. 17 jarig meisje
    jan 30, 2015

    Dit artikel is echt dom, sorry hoor. Ik ken Tarik niet nee, maar als je op de universiteit zit heb je echt wel een stel hersens en verstand. Een gezond verstand is wat anders en aangezien hij behoorlijk in de war leek bij zijn arrestatie, denk ik dat deze jongen ziek is. “Ziek in je hoofd” klinkt negatief, maar ik bedoel daarmee te zeggen dat deze jongen hoogstwaarschijnlijk gewoon geholpen kan worden en weer terug kan in de samenleving. Adhd’ers, autisten, zijn ook “ziek in hun hoofd” maar die kunnen ook, soms met wat hulp, gewoon functioneren. Denk na, als hij een of andere terrorist was of echt iemand kwaad wilde doen had hij wel een echt wapen meegenomen en iemand neergeschoten. En nee, ik zeg niet dat wat hij deed goed was, want mensen bedreigen is ook iets ergs. De manier waarop hij zijn boodschap wilde overbrengen heeft hij gewoon compleet verkeerd aangepakt, maar iedereen maakt fouten en de ene fout is groter dan de ander. Ik wil zeggen dat dit Ohjajoh verhaal nou net doet alsof Tarik helemaal niet spoort, maar dat dit hoogst waarschijnlijk niet het geval is. Hij was in de war en ik hoop dat hij geholpen wordt, want een jongen met universitair denk vermogen is echt geen idioot die niet spoort en die zijn fouten niet kan inzien hoor.

    Beantwoorden
    • stick
      feb 1, 2015

      ADHD is geen ziekte maar een genetische afwijking, inderdaad zoiets als homo’s.
      die mensen noem je niet ziek.. ‘anders’ lijkt me een betere bewoording.

      Tarik leek me zeer rationele best intellectuele kerel die blijkbaar het gevoel heeft belangrijk nieuws te moeten delen met zijn medemens, dus ook niet in de war en voor zijn gevoel ook niet fout.
      Ik had liever geweten wat hij te melden had alvorens hem direct te veroordelen tot gek of ziek persoon etc. neem onze vriend Snowden, stel die wilde zijn verhaal vertellen op de NOS, zou je hem dan ook als ‘ziek’ karakteriseren?
      ik niet, ik juich deze mensen eerder toe.

      Beantwoorden
  33. letice
    jan 30, 2015

    de politie en overheid speelt het spelletje slim .. het is geen jongen die een aanslag wou plegen , hij wou ons iets belangrijks vertellen , voor onze burgers . hij heeft het niet slim aangepakt , maar ik denk dat hij ons alleen wou helpen met de waaheid naar buiten te brengen .. over hoe fucked up de overheid is ! of over iets anders belangrijks ,, want we worden in de wereld aan alle kanten genaaid .. wat ik zo grappig vind is dat de politie zogenaamd niks kan zeggen over wat hij wou vertellen .. dikke bullshit dat weten ze wel , maar dat willen ze niet naar buiten brengen !

    Beantwoorden
  34. DomStuk
    jan 30, 2015

    Wat een dom stuk is dit. Ongefundeerd.

    Beantwoorden
  35. Joyce
    jan 30, 2015

    Roelien, Roelien, wat sla je de plank mis. Social suicide, deze column.

    Beantwoorden
    • jazeker
      jan 31, 2015

      Hahahahaha _0_

      Beantwoorden
    • Remco Gossink
      jan 31, 2015

      Wat zijn wij Nederlanders toch een naar en etterig volkje
      een beetje afzeiken, ja toch….Roelien?. gestoord kut-kind.

      Beantwoorden
  36. Fransje
    jan 30, 2015

    Woehahahaha…. ik weet niet wat ik grappiger vind. Het stukje zelf of alle complotdenkers of serieuze zielen die op dit stukje af komen. Ironie, sarcasme… mensen… is dat zo ingewikkeld??

    Beantwoorden
    • Ellenear
      jan 31, 2015

      Nee niet ingewikkeld maar ik verwacht ironie en sarcasme van een wat hoger niveau

      Beantwoorden
  37. Pi
    jan 30, 2015

    Prima stukje sarcasme over een kansloze eikel!
    Met plezier gelezen.

    Chapeau!

    Beantwoorden
  38. Jay
    jan 30, 2015

    Knap hoor, zo’n leuk verhaaltje verzinnen veilig achter je pc.

    Waarom is er niemand benieuwd naar wat voor informatie hij had te vertellen betreft inlichtingdienst.
    Ohja, want de media zegt dat hij geestenziek is, en natuurlijk vertelt de media altijd de waarheid.

    Ik ben het niet eens hoe hij heeft gehandeld, maar stel je voor..dat hij geheime informatie heeft wat voor ons, het volk belangrijk is om te weten, en hij zijn leven er voor geeft. I.p.v hem belachelijk te maken denk eerst na met je gezond verstand en luister niet naar de media.
    Waarom reageerde de politie zo snel en “adequaat ” (ahum), terwijl dit nooit gebeurt en meestal wacht op de arrestatie team..omdat ze ‘m snel van de buis willen halen.

    Nee, dit zijn geen feiten, puur mijn mening. Maar ik ben geen schaap die de herder volgt.

    Beantwoorden
  39. paranoïa?
    jan 30, 2015

    kijk een naar “das Leben andere Menschen”.
    Geen idee of Tarik paranoia is, geen idee wat hij naar buiten wou brengen, maar mijn eerste gedachte was dat het goed in scene gezet is!
    In ieder geval heeft het veel mensen aan het denken gezet!
    De media heeft nu eenmaal een eigen waarheid.

    Beantwoorden
  40. Jay
    jan 30, 2015

    Knap hoor, veilig achter je pc dit verhaal typen.

    Ben ik de enigste die benieuwd is naar wat hij werkelijk te vertellen had, betreft de inlichtingdienst. Oja, maar hij is natuurlijk geestenziek’, dat zei de media natuurlijk, en gelukkig is alles waar wat ze zeggen. De politie reageert nooit zo snel en adequaat ‘(ahum)’. Vooral nooit zonder arrestatie team.

    Nee, dit zijn geen feiten, slechts mijn mening. Maar i.p.v hem belachelijk te maken en daar je tijd aan te verdoen, neem dan ook de tijd er aan te denken wat hij wou vertellen, waarom hij zijn leven op het spel zet om ons, het volk in te lichten.over belangrijke achterhoudende informatie.

    Tijd om niet meer een schaap te zijn, die de herder volgt zonder zelf na te denken. Concludeer je eigen mening en filter de waarheid eruit. Zet het nieuws uit en zoek een goede onafhankelijke nieuwssite.

    Beantwoorden
  41. nou en
    jan 31, 2015

    ZWAK stuk! Naar mijn idee heeft Tarik wel wat boeiends te vertellen, maar dat weet jij misschien niet want jij bent waarschijnlijk net als vele anderen een typisch persoon die alles gelooft wat de media verteld. Waarom ook niet he.. dat is lekker makkelijk zelfs nadenken is vandaag de dag een gave, ben blij dat ik die tenminste heb!

    Beantwoorden
  42. Gerrit
    jan 31, 2015

    In ……..gezet gespeeld om maar angst te zaaien

    Beantwoorden
  43. polleke
    jan 31, 2015

    Ik vond dat Tarik opvallend relexed was. Hij trilde niet met zijn lichaam of stem…. De politie daarentegen was aan het panieken, liep door elkaars vuurlijn, 4 individuen die ongecontroleerd bezig waren….. daar is nog veel plaats voor verbetering…..

    Beantwoorden
  44. Johan
    jan 31, 2015

    We zijn nu een dag verder…tijd om na te denken dus!!!. Aantal x-ren de herhalingen bekeken. En ik kreeg medelijden met “tarik”…volgens mij is dit een jongen die helemaal niet “verkeerd”is, maar met zichzelf in de knoop zit en juist ondersteuning moet krijgen. Natuurlijk is zijn aktie niet goed te praten, maar ik ga in deze wel een onderscheid maken .Hij leeft in zijn “eigen”wereld en is verbasend tot het eind station gekomen om het kenbaar te willen maken..DE media waar meer dan 2 miljoen mensen naar kijken. . Ik hoor niemand over wat hij wilde vertellen…iets wat hij duidelijk kwijt wilde aan het “grote” publiek. Doomdenken, waan-ideeen…gedeeltelijke waarheid zoniet volledige waarheid? Niet bekend…maar het lot van Tarik wel. Slechterik, Idioot, Klootzak,etc…iets waar ik mijn twijfels over heb gezien zijn beleefdheid en aarzeling. En nogmaals, ik keur zijn aktie NIET goed, maar benader hem als iemand die in de war is, alleen is deze wat verder gekomen .

    Beantwoorden
  45. Yolanda
    jan 31, 2015

    Tarik heeft aangetoond hoe naïef de Nederlandse regering is, 1 persoon had heel veel ellende kunnen aanrichten. Verder is het gewoon heel sneu deze aktie

    Beantwoorden
  46. NoPantsSaturday
    jan 31, 2015

    Zo ben je nu trots op jezelf dat je dit hebt kunnen schrijven? Geeft het je genoegdoening dat je deze jongen, Tarik, hebt kunnen afzeiken? Achter je anonieme toetsenbordje is dat wel zo makkelijk hé…

    Wat een zielige actie is dit zeg, hoe laag kan je gaan! Die jongen heeft duidelijk hulp nodig en was nogal in de war getuige ook de onderzoeken die hij nu moet ondergaan m.b.t. zijn persoonlijke gesteldheid en persoonlijkheid. Om er dan zo misbruik van te maken en views te krijgen door dit te schrijven, dat getuigt ervan dat jij best een triest persoon bent. Hoe zielig kan je zijn, echt ongelofelijk! Nog nooit van deze site gehoord en ik weet, na het lezen van dit stukje, ook direct waarom…

    Beantwoorden
  47. r Gossink
    jan 31, 2015

    Wat is dat dan voor zielig mokkel die Rolien of hoe heet het domme kind! Tarik is een kneus weet iedereen maar dit is echt hufterigheid ten top!

    Beantwoorden
  48. r cauwenberg
    jan 31, 2015

    Joh anders gaat iederee even lekker door die tarik aftezijken
    net als charly in parijs wij zijn ook aan de beurt jongens geloof me nou maar jullie denken allemaal iedereen belachelijk te maken tot dat straks het centraal station amsterdam een keer ontploft pas maar op wat jullie doen ..ik ben het hier zeker nietmee eens

    Beantwoorden
  49. Ayla
    jan 31, 2015

    Dom stuk maar ja zo lees je er wel meer op internet. Een ding heeft deze jongeman wel in gang gezet nl dat mensen eens gaan nadenken over de media. Al jaren worden we voorgelogen via bv de NOS. Het was goed om kort na dit voorval te lezen dat gelukkig al heel veel mensen dit door beginnen te krijgen. Ik heb geen oordeel over zijn geestestoestand maar had zeer graag gehoord wat hij het volk te vertellen had.

    Beantwoorden
  50. edward arthur
    jan 31, 2015

    misschien kan iedereen die wat te vertellen heeft op tv mogen komen. dan zullen alle kijken?

    Beantwoorden
  51. C. Prul
    jan 31, 2015

    Wat een erg vervelend stuk schrijven.Niet alles gelezen, maar de rest kan niet slechter zijn.Maar goed, daar komen we ook wel over heen.Ken de schrijver in dezen niet, maar daar zal wel een reden voor zijn.

    Beantwoorden
  52. Robert
    jan 31, 2015

    Wat een dom bericht.

    Die jongen is hoogbegaafd en denk gewoon heel anders. Dat wil niet zeggen dat wat die gedaan heeft geen domme actie is; waarom met een geweer? waarom dwingen?

    Hij wilde iets vertellen, waarschijnlijk iets belangrijks in zijn ogen. Had zendtijd gevraagd bij één of ander praat programma en je had al 1 miljoen mensen die jouw verhaal hadden gehoord.

    We zullen nu nooit te weten komen wat hij wilde bereiken met zijn actie en wat hij misschien nog wel had kunnen betekenen voor Nederland…

    Beantwoorden
  53. Raas
    jan 31, 2015

    Bij Tarik, kunnen we ons afvragen hoe intelligent hij is.
    Bij iemand die zich druk maakt over een aflevering van “wie is de mol”, die hij niet heeft kunnen zien, weten we dat niet veel voor kan stellen.

    Beantwoorden
  54. Garen
    jan 31, 2015

    De wereld is plat, s’nachts gaat de zon uit en media is een betrouwbare bron van informatie.

    Wat is het belang van Tariq, de NOS en http://ohjajoh.nl/lieve-tarik-zahzah/??

    Wie is de auteur van dit artikel?

    Beantwoorden
    • Ellenear
      jan 31, 2015

      Ene -ik ben te dom om te schrijven- Roelien

      Beantwoorden
  55. QDK
    jan 31, 2015

    Deze schrijver is ook aardig van het pad af om dit te maken

    Beantwoorden
  56. Ellenear
    jan 31, 2015

    Roelien, wat een makkelijk en inhoudsloos stuk zeg en wat schrijf je belabberd. Zonde van je tijd, misschien eerst eens wat voorwerk doen?

    Beantwoorden
  57. Sinds 1962
    jan 31, 2015

    FREE TARIK !!

    Beantwoorden
  58. Jasper
    jan 31, 2015

    Lieve Roelien,

    Aandoenlijk is het, dat je denkt dat deze jongen in staat was om normale afwegingen te maken. Het moge duidelijk zijn dat hier een mentaal probleem aan ten grondslag ligt en dat het erg simpel en naïef is om te stellen dat hij bewust voor dit alles heeft gekozen. Maar goed, lieve Roelien, dat je naïef bent hoor je wel vaker, of niet? Is dit de eerste keer?

    Want oh jee, Roelien, jij hebt ‘Wie Is De Mol’ moeten missen en de hele avond noodgedwongen naar deze 19-jarige jongen, Tarik, moeten kijken. Wat verschrikkelijk! Geen moment zul je nog aan deze jongen denken wanneer je volgende week donderdagavond rustig op je warme bank naar ‘Wie Is De Mol’ zit te kijken.

    Tja, Roelien, heb je überhaupt wel nagedacht over de situatie van Tarik? Niks geen warme bank of ‘Wie Is De Mol’ meer voor hem, en dat terwijl je heel goed weet dat dat één van zijn favoriete programma’s is. Dat heb je met je detective-talent namelijk wel kunnen constateren.

    En Roelien, wat dacht je van Tarik’s toekomst? Aan intelligentie ontbrak het hem duidelijk niet, hoewel jij daar blijkbaar nogal aan twijfelt. Wat in ieder geval zeker is, is dat Tarik geen toekomst tegemoet zal gaan als wetenschapper. Jammer, of niet Roelien? Wie weet wat deze jongen in de toekomst allemaal wel niet had kunnen doen. Professor in de dop? Wie weet. Maar jij en ik weten allebei dat dát er niet meer in zit, hé? En dat vind je natuurlijk helemaal niet erg. Immers, deze weergaloze bandiet, die jou van je fijne avondje heeft afgehouden, moet keihard gestraft worden!

    Jammer alleen Roelien, dat ik moet constateren dat je met je poging een hip, cynisch verhaaltje te schrijven, vooral je naïviteit laat doorschemeren. Ik hoop dus ook, lieve, lieve Roelien, dat wanneer jij in het vervolg de keuze maakt je mening te vereeuwigen in een blog, je wél stilstaat bij datgene dat je publiceert. Daarnaast ga ik er vanuit dat je je mening niet meer enkel zult baseren op je eigen ongemakken, naïviteit en wereldvreemdheid, maar dat je zult proberen meer rekening te houden met wat er werkelijk speelt.

    Hebben we een afspraak, Roelien?

    Fijn!

    Liefs,

    Jasper

    Beantwoorden
    • Samanthaa
      feb 2, 2015

      Nog zo’n medelijden hebbend achterlijk iemand.. dus ook medelijden hebben met mensen die moorden plegen.. ogg ja nou ja sneu dat bijv een familie lid nu vermoord is.. maar ach heb zo’n medelijden met de moordernaar.. want ja hij heeft nu geen warm bankje meer om op te zitten.. hij is zo ziekjes in zn hoofdje… zielig! 🙁 weet je wat pas zielig is..deze reactie op een artikel van roelien die tenminste helder ziet dat dit soort mensen het verdienen om belachelijk gemaakt te worden! Want dat zijn zulke mensen namelijk.. BELACHELIJK!

      Beantwoorden
      • feb 2, 2015

        Het is lastig om je te verplaatsen in een ander heh Samantha? Zover ik heb concluderen uit verscheidene bronnen, wilden Tarik eigenlijk een prima boodschap neerleggen. Helaas is voor vele zon boodschap te lastig om juist te interpreteren. Was het maar zo dat we Tarik konden ruilen voor personen zoals jij. In ieder geval personen die wel het zelf-reflecterend vermogen om de aarde een betere plek te maken.

        Stel eens voor dat dit je broertje/broer was & hij eigenlijk niet kon leven met het onrecht dat er in de wereld gaande was. Hij wist alleen totaal niet wat je er mee moest doen…. Dan zou jij ook maar wat blij zijn als er ook maar een klein beetje respect getoond word. Ookal lijkt dit zo onvergefelijk.

        Beantwoorden
      • Jasper
        feb 3, 2015

        Als je niet het intellectuele vermogen hebt om überhaupt mijn reactie te kunnen begrijpen dan adviseer ik je ook niet te reageren.

        Beantwoorden
  59. Samanthaa
    feb 2, 2015

    Punt 1: Ik vind het ook sterk op een slecht ingestudeerd school toneelstukje lijken!..
    Punt 2: als dit echt waar is.. waarom zou je dan in godsnaam medelijden met deze jongen moeten hebben?? Sorry hoor maar dat is nog meer gestoord en zorgwekkender dan de situatie zelf!…’Heb medelij..want hij is ‘ziek’..’ en ohhh zieligg en sterkte?.. pfff schei uit zeg! Degenen die DAT het hardste roepen zijn zelf net zo ZIEK! wel ideaal voor alle criminelen dat ze zo begrepen worden.. wat zielig ook.. criminelen die in koele bloede mensen vermoorden.. arme moordenaars! Wat sneu dat ze zo ziek zijn en het zo moeilijk hebben! Sterkte!!:( rot toch op man! Wtf waar gaat het heen mensen! Pfffffff

    Beantwoorden
  60. Alexander
    feb 2, 2015

    Lieve Tarik,

    Met veel genoegen hebben ‘wij’ van jou Optreden genoten.
    Al die arme mensen die op wie-is-de-mol zaten te wachten, je had ze mooi te pakken.
    Het Media-Park was Episch. Er was duidelijk een ‘plan’ en ‘intentie’.

    Het was fijn dat je zo beleefd was, netjes nederlands sprak en keurig de loop van je waterpistool naar beneden hield en zelfs achter je rug deed.
    Het pak en je gun stond je goed. Net als in de film doch het leek wel een b-film met net iets te weinig tijd en resources om echt goed te oefenen.
    Het was fijn om te zien dat er eens geen allah of god motivatie aangehaald werd.

    Bijzonder was om te zien hoe je de poli-tie ook te slim af was, je wist precies wat je moest doen en je leek precies hun een stap voor te zijn om elke vorm van ‘erger’ te voorkomen.

    Over ‘jou’ motieven zullen we maar moeten wachten, maak je vooral niet druk om al die mensen die van alles roepen. Zij weten niet beter.

    Je hebt tevens iets gedaan wat nog andere kracht is gelukt, het NOS 20 uur journaal voor het eerst in 60 jaar van de buis te halen. Prachtig!

    Heel veel sterkte met de aankomende weken,

    Veel Liefs W.A

    Beantwoorden
  61. JDM
    feb 3, 2015

    Je had niks te doen? houden zo.
    Je bent nog levenlozer dan die Tarik.
    Je bent hinderlijk gooi jezelf weg.

    Beantwoorden
  62. Schreuder
    feb 3, 2015

    Vind het oprecht jammer om deze reactie’s te lezen, want misschien was hij niet in de war en had hij een boodschap. Misschien was hij moslim maar hij heeft in dat geval niet in de naam van zijn geloof gehadeld. Toch? En al zou het allemaal wel zo zijn, wat ga je er mee bereiken? Hij zal het niet lezen hoor.

    Beantwoorden
  63. niels bosman
    mrt 10, 2015

OhJaJoh?! Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Grote vlammende kitten, en nu ben je af….

Next Story »

Lieve Adam Curry…

Whatever

Wat denk jij dan?!

Heb jij ook Five Guys al geprobeerd? Wat vond je er van?

Bekijk resultaat

Laden ... Laden ...
Close